marți, 24 ianuarie 2012

Wishlist Avon 03/2012

Tocmai ce-am rasfoit brosura 03/2012 de la Avon si sunt foarte multe oferte atractive, pentru ca ne apropiem de 8 martie. Desigur, am vazut si eu cateva produse care mi-au placut mult. 
Sper sa-mi strang bani pana atunci sa le pot cumpara pe toate. Sa va arat si voua ce m-ar tenta ..

Noua apa de toaleta Infinite Moment (50 ml) care este la o super oferta! Pretul este de doar 59.99  lei si pe langa apa de toaleta primesti si un colier elegant. Am mirosit parfumul si este pe gustul meu, imi place mult de tot .


Luciul de buze pentru volum pe care l-am mai incercat si este unul din preferatele mele, dar acum vreau sa-l incerc in nuanta Plumping Pearl. Are 7 ml si in aceasta brosura este la pretul de 16.99 lei.


Colierul Cheree care este atat de dragut si mi-l doresc mult de tot. La comandarea oricarui produs de la paginile 156-179 il putem achizitiona la pretul de 29.99 lei, iar pretul lui standard este de 60.00 lei.


Un alt produs care imi place mult este Geanta Sonali, pretul ei standard fiind 120.00 lei, iar in aceasta brosura este de 94.99 lei. 


Tot in aceatsa brosura gasim si o colectie de produse cu imprimeu harta. Ele sunt la un pret foarte mic, daca indeplinesti conditia "la comandarea de produse din brosura in valoare de 49.99 lei" . Geanta Tallulah are pretul de 59.99 lei, portofelul Tallulah la 24.99 lei si portchei Talluah la 19.99 lei.


Voi ati vazut brosura 03/2012 ? Daca nu, o pueti vedea AICI.
Ce va tenteaza? 


5 comentarii:

  1. buna:) daca vrei infinite moment la un pret mai bun te pot ajuta eu.. il dau cu 45 lei taxe postale incluse.. http://www.okazii.ro/contul-meu/activitate/vanzari/active

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite aici un giveaway poate ai noroc si castigi parfumul :)

    https://www.facebook.com/pages/Avon-pasiune-si-cosmetice/224134974266205

    RăspundețiȘtergere
  3. buna! mie mi-ar trebui geanta tallulah..daca o are cineva va rog sa ma contactati la moiseyca@yahoo.com, cat mai repede pls!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna eu as vrea portofelul cu 24.99 nr 3 daca il aveti daca nu unde las putea gasi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ofer produse AVON, la preturi mai mici decat in catalog.

      Ștergere