marți, 31 ianuarie 2012

Review balsam pentru buze Isabelle Dupont

Intr-o postare anterioara am vorbit despre o comanda de la Lady's (aici) si spuneam ca, printre altele mi-am comandat si doua balsamuri de buze de la Isabelle Dupont.

 Ele sunt disopibile in patru variante:


si acestea doua pe care le detin eu: 





Am sa le fac un review separat.

Balsam pentru buze Pink Gloss with Shea Butter


Ce spun producatorii: 

" Balsam pentru buze pink gloss Îngrijirea fructelor pentru buze catifelate cu un aspect glossy discret. 
Oferă buzelor hidratarea şi protecţia zilnică conţinând ingrediente naturale precum uleiul de migdale, uleiul de jojoba şi untul shea.

Protejează eficient buzele împotriva uscării. 

Dă buzelor o aromă placută de fructe, şi un aspect glossy discret. "


Alte detalii:

  • acum in catalog este la pretul de 6,85 lei, dar eu l-am cumaprat cu 5 lei, oricum pretul este unul foarte bun.
  • are 4,2 grame
  • are un aspect foarte dragut
  • miros dulce
  • hidrateaza
  • culoarea care o da persista
  • sunt nevoita sa aplic de doua ori ca sa fie ceva produs pe buze si atunci culoare de roz se intensifica, ceea ce nu e tocmai pe placul meu. Acesta este singurul minus care il are din punctul meu de vedere. 
  • nu cred ca o sa-l mai cumpar din cauza culorii.
Swatch:




Balsam pentru buze protector unisex


Ce spun producatorii: 

"Buze mai catifelate, aspect mai sănătos pentru mai mult timp. 
Protejează eficient buzele contra uscării. 
Asigură o îngrijire de durată, timp de mai multe ore. 

Conţine ingredienţi naturali care catifelează buzele: ulei de jojoba şi unt de shea. "



Alte detalii:



  • pretul este intre 5-7 lei 
  • are 4,2 grame
  • miros foarte putin accentuat, dar placut
  • are un aspect foarte dragut
  • dupa parerea mea acesta hidrateaza mult mai bine ca cel roz si buzele se mentin hidratate o perioada mai mare
  • mi-a placut mult mai mult ca cel roz pentru ca da un aspect frumos buzelor si este incolor
  • cu siguranta am sa-l mai cumpar
Voi ati incercat aceste balsamuri sau aveti de gand sa le incercati ?
Va pup :* 


2 comentarii:

  1. Eu nu le-am incercat inca pentru ca momentam am destule de la alte firme, dar am avut foarte multe cereri pentru cel roz;;)Si fetele au spus ca le place foarte mult, l-am incercat si eu o data si mi-au placut culoarea si mirosul:X

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt de aceeasi parere cu tine in privinta balsamului roz..Nu are o nuanta tocmai placuta. :)

    RăspundețiȘtergere